torstai 11. huhtikuuta 2019

Gimme, gimme lovee

Oon kulkenu liian kauan jo yksin.
Menetin sut mun oman tytsin.
Maksaa sain sen koko lystin.

Tein asioita vääriä,
hieroin vieraita sääriä,
liikaa vieraissa kumia kääriä.

Tein kaikkia niitä virheitä,
mut menneet on menneitä,
ne ei tulevaisuuden enteitä.

Baby gimme, gimme lovee!
En koske enää vierast povee.
Kukaan muu ei avaa sydämeni ovee.

Oot kokenu tielläni kovia sä kulkija.
Anna mun olla sut syliini sulkija.
Ollaan lähekkäin kuin Romeo ja Julia.

Korvaan sulle kaiken menetetyn ajan,
korvaasi lausun rakastan sua vain.
Saat musta ikioman privaterakastajan.

Aamuisin herätän sut mun rakkaudella.
En enää petä sua mun viekkaudella.
Me ollaan number one rakkaus 2000-luvulla.

Baby gimme, gimme lovee!
En koske enää vierast povee.
Kukaan muu ei avaa sydämeni ovee.


Aihepiiriin liittyvät muut sivustot:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ei kiitos mitään kielioppikommentteja, sillä en ole sen alan asiantuntija enkä halua ollakaan. Kiitoksia kaikille lukijoille!