torstai 11. huhtikuuta 2019

Komentaja, alistaja & saalistaja

En ota vastaan komentoja.
Mua on turha komentaa,
olen komentaja.

En nöyristy, en alistu.
Mua on turha alistaa,
olen alistaja.

Vaanin tuhmaa saalista.
Mua on turha saalistaa,
olen saalistaja.

Kohteita seuranhakupalveluista,
mä haen elämyksiä nuista.
Tarjoan sulle rahvasta miestä.
Nautinnon jälkeen oot rasvassa, hiessä.
Sadomasokismissa sua hellästi piestä.
Olen tosimies, tartte töitä tehä sen eteen.
Kovuuteni ei painu koskaan kivenä veteen.

En ota vastaan komentoja.
Mua on turha komentaa,
olen komentaja.

En nöyristy, en alistu.
Mua on turha alistaa,
olen alistaja.

Vaanin tuhmaa saalista.
Mua on turha saalistaa,
olen saalistaja.

Legendaariset rooli- ja sidontaleikit.
Annan sulle nautintoa, levii sun meikit.
Kanssani tavallinen normituhmailu
on sulle elämys tosiseikkailu.
Aika korjata sun meikit, alottaa meikkailu.

En ota vastaan komentoja.
Mua on turha komentaa,
olen komentaja.

En nöyristy, en alistu.
Mua on turha alistaa,
olen alistaja.

Vaanin tuhmaa saalista.
Mua on turha saalistaa,
olen saalistaja.

Onnistuu multa romanttinen vaakamambo.
Olen kova kone kuin raaka Rambo.
Voin kuiskutella aamulla korvaasi rakastan sua,
mutta tinderi hälyttää muutki venaa mua.
Se on luonnon- ja viidakon aito laki.
Elämystä, nautintoa neidot alfauroksesta haki.

En ota vastaan komentoja.
Mua on turha komentaa,
olen komentaja.

En nöyristy, en alistu.
Mua on turha alistaa,
olen alistaja.

Vaanin tuhmaa saalista.
Mua on turha saalistaa,
olen saalistaja.


Aihepiiriin liittyvät muut sivustot:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ei kiitos mitään kielioppikommentteja, sillä en ole sen alan asiantuntija enkä halua ollakaan. Kiitoksia kaikille lukijoille!