torstai 21. helmikuuta 2019

Rakkauden rakkikoira

Laita pallo keskelle pöytää,
jos ei tasapainoo lattialt sen löytää.
Niin se on myös tässä elämässä,
kun on alamäessä.

Elämä antaa, enemmän se ottaa.
Toivoa vaan, että omat jalat kantaa.
Jos ei kanna, voitko rakkauttas antaa?

Olen hylätty rakkauden rakkikoira.
Voit mut polkusi varrelta valikoida.
Olen tällainen oman onnen koheltaja,
opittujen taitojen soveltaja,
oman elämän average säveltäjä,
oman polun samasen säheltäjä.

Alamäen jälkeen kaipa hetki tasasta.
Ala mä en jälleen kai mä toipua pahasta.
Rakkauttas tarviin, jotta maaliin selviin,
enkä ajaudu pahuuden reviiriin.
Jalkani ei kanna, voitko rakkauttas antaa?

Olen hylätty rakkauden rakkikoira.
Voit mut polkusi varrelta valikoida.
Olen tällainen oman onnen koheltaja,
opittujen taitojen soveltaja,
oman elämän average säveltäjä,
oman polun samasen säheltäjä.

Jo on raivattava tieltä muutamat esteet
ja on kaivettava mieltä kuultavat erheet.
Tässä kaikessa tarvetta sun rakkaudelle,
jottei palloni tipu taas mun lattialle.
Jalkani ei kanna, voitko rakkauttas antaa?

Olen hylätty rakkauden rakkikoira.
Voit mut polkusi varrelta valikoida.
Olen tällainen oman onnen koheltaja,
opittujen taitojen soveltaja,
oman elämän average säveltäjä,
oman polun samasen säheltäjä.

Loppuhan loppuu onnellisesti kauloissamme.
Hoppuhan loppuu rehellisesti pauloissamme.
En ois koskaan selvinny ilman sua,
kadoksiin ois jääny ilmansuunta.
Jalkani kantaa, annoit rakkauttas.

Olen hylätty rakkauden rakkikoira.
Voit mut polkusi varrelta valikoida.
Olen tällainen oman onnen koheltaja,
opittujen taitojen soveltaja,
oman elämän average säveltäjä,
oman polun samasen säheltäjä.


Aihepiiriin liittyviä muita sivustoja:




21.2.2019 Some of Finland

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ei kiitos mitään kielioppikommentteja, sillä en ole sen alan asiantuntija enkä halua ollakaan. Kiitoksia kaikille lukijoille!